5. ІКТ як засіб підвищення якості природничо-математичної освіти.

 Г.М. Алєксєєва, Г.П. Чуприна, О.В. Антоненко -  Бердянський державний педагогічний університет (Україна, м. Бердянськ). ВІЗУАЛІЗАЦІЇ ДИДАКТИЧНИХ МАТЕРІАЛІВ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ

М.В. Зозуленко, Н.М. Ященко - Енергодарська мала академія наук учнівської молоді Енергодарської міськоїради Запорізької області (Україна, м.Енергодар). ЗАСТОСУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА ЗАНЯТТЯХ ГУРТКІВ ПРИРОДНИЧО-МАТЕМАТИЧНОГОНАПРЯМКУ

Т.І. Кравець - Комунальний заклад «Запорізький обласний ліцей-інтернат з посиленою військово-фізичною підготовкою «Захисник» Запорізької обласної ради (Україна, м. Запоріжжя). ЗАСТОСУВАННЯ СУЧАСНИХ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-ЦИФРОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ НА УРОКАХ ФІЗИКИ В УМОВАХ ВІЙСЬКОВОГО ЛІЦЕЮ

Л.П. Мірошник – Енергодарська загальноосвітня школа I-IIIступенів №4     Енергодарської міськоїради Запорізької області (Україна, Енергодар). ВИКОРИСТАННЯ«INFORMATION AND COMMUNICATION TECHNOLOGIES» НА УРОКАХ ГЕОГРАФІ

А.Д. Онищук -  Енергодарський навчально-виховний комплекс № 1, Енергодарської міської ради Запорізької області (Україна, м. Енергодар).  ПРОФЕСІЙНА МОБІЛЬНІСТЬ ВЧИТЕЛЯ МАТЕМАТИКИ ЯК ОДИН ІЗ ШЛЯХІВ УСПІШНОЇ СОЦІАЛІЗАЦІЇ УЧНІВ

Д.А. Покришень, С.О. Олексієнко – Чернігівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені К.Д. Ушинського (Україна,м. Чернігів). ХМАРНІ СЕРВІСИ У ДИСТАНЦІЙНІЙ ОСВІТІ

А.А. Прохода - Опорний заклад загальної середньої освіти Новозапорізька школа Долинської сільської ради Запорізького району Запорізької області (Україна, м. Запоріжжя). ІКТ ЯК ЗАСІБ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ОСВІТИ НА УРОКАХ ХІМІЇ

І.М. Ритова Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №49 Запорізької міської ради Запорізької області (Україна, м. Запоріжжя). ОСВІТНІЙ БЛОГ ЯК ІНСТРУМЕНТ ФОРМУВАННЯ НАВИЧОК САМООСВІТИ УЧНІВ 

С.В. Садикіна - Енергодарський навчально-виховний комплекс №1 Енергодарської міської ради Запорізької області (Україна, м. Енергодар). ДИСТАНЦІЙНА ПІДТРИМКА ВИВЧЕННЯ МАТЕМАТИКИ ЯК ЗАСІБ ВДОСКОНАЛЕННЯ МОДЕЛІ ІНФОРМАЦІЙНО-ОСВІТНЬОГО НАВЧАЛЬНОГО СЕРЕДОВИЩА


Популярні дописи з цього блогу

Секції конференції